מאוחדת חנכה עם רשת פתחיה את ה"מרכז להתפתחות הילד" הגדול בירושלים

אתר קול חי No Comments on מאוחדת חנכה עם רשת פתחיה את ה"מרכז להתפתחות הילד" הגדול בירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שכונת גאולה בירושלים לבשה חג ביום שני השבוע, לרגל חנוכת "המרכז להתפתחות הילד", פרויקט משותף של מאוחדת ורשת פתחיה.

הפרויקט הוקם מתוך חזון שמאוחדת היא איננה רק קופה לחולים אלא גם קופה לבריאים, ובמיוחד ילדים יקרים שצריכים דחיפה קטנה או יד מכוונת בכדי להיכנס למסלול הלימודים הרגיל ואף להצליח בו.

את המעמד החגיגי פתח והנחה הרב משה ברים מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים.

בהדרת כבוד קיבלו המשתתפים את פניו של הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים', שהתכבד לשאת דברי ברכה לכבודו של המעמד, "יש להוקיר את מאוחדת בראשות המנכ"ל מר זאב וורמברנד על היוזמה החשובה, ואתם גם איש החינוך והמעש הרב יצחק גולדקנופף, שחברו יחדיו למען הקמת מקום חשוב זה עבור ילדי ישראל הטהורים", אמר הגאון הרב אלבז..

"במרכז זה שאנו נמצאים עתה רק בראשיתו אנו מביאים בשורה לתושבי מרכז ירושלים, ולא ירחק היום ונשמח להזמינכם לחנוכת כל הבניין עצמו שיתנשא לגובה של חמש קומות ויכיל מרפאות ומכונים לקהילה, יחד עם 'מרפאה לבריאות הנפש' שתוקם אף היא בבניין גדול ומרכזי זה", אמר מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד.

"המיוחדות של המרכז לבריאות הילד הוא גם בכך שאנו מדברים בשפתו של כל ילד, אנחנו לא מבקשים להכפיף את הילד לשפת המקום, אלא אנו מדברים בשפתו, אם זה עברית או אידיש ואף אנגלית" הוסיף המנכ"ל.

בדבריו חלק מנכ"ל מאוחדת שבחים לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן שמוביל רפורמות חשובות בבריאות.

את ברכת רשת פתחיה הביא הרב יצחק גולדקנופף. "עם מאוחדת יש לנו כבר שותפות ארוכה מזה כ-11 שנים עת הקמנו את המרכז ברמות, עכשיו אנו הולכים מחיל לחיל עם מרכז חדש בלב ירושלים, שאין לי ספק שלא ירחק היום ומדי חודש בחודשו יהיו כאן במקום יותר מ-2000 טיפולים לרווחתם של ילדי ירושלים".

"כמעט מחצית מהילדים שמתחילים בפתחיה נכנסים בהמשך הדרך למוסדות חינוך רגילים והם רואים בהם הצלחה רבה". אמר.

את משא הנעילה נשא שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. בראשית דבריו העלה על נס את שיתוף הפעולה בין קופת חולים מאוחדת לבין רשת פתחיה. שר הבריאות שיבח את מאוחדת ואת המנכ"ל מר זאב וורמברנד "מאז כניסתי לתפקיד במשרד הבריאות שמתי דגש על נושא הטיפול בפניות הציבור וברצוני לציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל לו אנו זוכים ממאוחדת", אמר השר.

עם סיום משאו של שר הבריאות הרב ליצמן, העניקו לו מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד יחד עם מר טל שאול מנהל מחוז ירושלים תשורת הוקרה.

מנכל מאוחדת מר זאב וורמברנד נואם במעמד

ראשי ארגוני חסד ורפואה במעמד

קלרמן

פינדרוס

נחמיאל סבן

קהל המכובדים במעמד ליצמן קלרמן

הרב יוסף דייטש ממ ראש עיריית ירושלים בקביעת מזוזה



0 תגובות